دلم گرفته بود میخواستم هر چی بد و بیراه است بهت بگم دلم نیامد 

 

برات ارزوی خوشی و سعادت می کنم  

برات ارزوی یک قلب پاک میکنم  

برات ارزوی یک زندگی گرم می کنم  

برات ارزوی تمام شدن همه سختی ها رو میکنم  

برات ارزو میکنم که دیگه هیچ مشکلی نداشته باشی 

برات ارزو میکنم که دیگه یاد من نیفتی  

برات ارزو میکنم که همیشه دوستم داشته باشی و نتونی فراموشم کنی  

برات ارزو میکنم که .......

شب قشنگه بشرطی که ترسی  نباشه   

 

شب عرفانی است بشرطی که مزاحمی نباشه  

  

نمی دونم شبها هزار تا فکر می اید سراغم تا میخوام بنویسم نمیدونم چی بنویسم  

 

تواین بارانی که میاید و رحمت بر سر ما میاد همه شکر کنیم و شکر کذار باشیم باز یک روز دیگه از عمرمون تمام شد و به آخر کار بیشتر نزدیک می شیم. خیلی ها شاید فکر کنیم پس چه موقع نوبت ماست؟ کی سفر آخر شروع میشه؟  

خیلی از ما اگر به این فکر باشیم کسی رو نمی رنجونم. کسی رو اذیت نمی کنیم. حرفی نمی زنیم که دل بشکنیم یا اینکه به مسخره بگیریم. خودخواهی رو کنار بزاریم. فقط خودمون رو تو این دنیا نبینیم. حرف دل گوش کنیم. دیگران رو ببینم . از دل و جان ببینم نه فقط تظاهر کنیم. زندگی شده فقط تظاهر . تظاهری که نمی دونی چی میشه . اخرش به کجا می کشه . 

ببخشیم. ببخشیم و بگذاریم. که بخشش برکت همراه داره. امید همراه داره. نور همراه داره. همیشه فکر کنیم ما هم اشتباهی تو زندگی داشتیم. کسی رو رنج دادیم  دل کسی رو شکستیم.  

یاد بگیریم همینطور که برای خودمون دعا میکنیم برای دیگران دعا کنیم. برای دیگران خوشی بخواهیم برای دیگران هم کمی فکر کنیم. 

خودت همیشه همراه ما باش و ما رو یاری کن که محتاج همه هستیم.

شکایت نامه

ای خدا جونم مثل اینکه دنیا رو برعکس داری میکنی. راست بگو. نمی دونم چرا وقتی دل میکنی دوباره شروع میشه. کاری را فکر  میکنی تمام شده می بینی باز یک جایی اش لنگ می زنه. 

 

این چه حکمتی است تو داری؟ وقتی فکر میکنی دیگه راحتی دیگه همه چی درست است یک عزیز را از دست میدی یا اینکه دل می شکنی؟ اخه چرا 

 

یه موقعها شاکی میشم چرا باید این کار رو کنی؟ کسی رو از بالا می یاری پایین. خوب بکن ولی اطرافیان و خانواده اش چه گناهی کردند؟ چرا باید زجر بکشن ؟ چرا باید حالا که عزیزشون رو میگیری فکر نون و آب برای خودشون باشن؟  

چرا اصلا یک زندگی راحت میدی بعد ادم رو دق مرگ میکنی؟ چرا؟ 

این کار نه تجربه برای دیگران است نه چیز دیگه. می دونی چی میگن. همه میگن قسمت است. سرنوشت است. رو پیشانی نوشته شده . اخه چرا؟  

 

اگر هستی همه رو یک دست بزار باشن یک جور زندگی کنند.  

چی بگم . نمیدونم نمیدونم چرا باید اینطور باشه . 

 

ولی ای خدا به همه کمک کن. دلم نمی یاد کسی رو نفرین کنم یا کاری کنم که مشکلات براش درست بشه . میترسم از تو می ترسم . جدی میگم . از آینده می ترسم که خودم باز گرفتار مشکلات بشم . پس دعا میکنم مشکلات همه حتی اونی که برام مشکل درست کرد باز بشه که خودش شده پر از مشکلات.

ای خدا این هم امروز تمام شد. باز می گم خدا رو شکر که تمام شد . آرام تمام شد.  

میدونی خدا امروز هم باهام حرف نزد. باشه نزنه . خودش داره خودش رو اذیت میکنه یا برنامه ای داره . این رو دیگه خودت می دونی. 

ای خدا دلم نمی اید بگم نمی بخشم یا هر چیز دیگه. خوب میدونی با عصبانی شدن میگم نه نمی بخشم. ولی می بخشم. چون خودم نباید می کردم و نباید به حرف اش اطمینان میکردم. 

ای خدا کمکش کن. مشکل داره . کمکش کن . کسی رو از بالا به پایین نیار. ای خدا شاید این چیزها که به من می گن درست باشه . شاید دلشون پر است به من میگن . شاید میخوان من رو آگاه کنند. شاید حق دارن ولی باز کمکش کن. نجاتش بده که این همه باز خودش رو پیش من نگه داشته . حفظ کرده . ای خدا دلم نمی خواد باز حرفهای بیجا ازش بشنوم . میدونی که خیلی توهین ها کرده و باز می گه. ولی باز می زارم به حساب ناراحتی. ولی این مشکلات را کی پیش آورد.؟ خودش با رفتار خودش. خودش با کارهایی که نباید میکرد. خودش با بی اعتمادی و توهین به دیگران . خودش با این رفتار که خودش رو بالاتر از همه می دونه. ای خدا کمک کن میدونی دلم پاک بوده وهست و هر چی میگم از ناراحتی میگم . دلم میخواد بطوری خوش باشه و راحت که دیگه یاد من رو نکنه . با خوشحالی فراموشش کنم و فراموش کنه. دلم نمیخواد ناراحتی پیش بیاد  میدونم برام خیلی سخت است. ولی خودت کمکش کن که هم کارهاش درست بشه و هم فراموش کنه. دیگه من هم چاره ایی جز این دعا ندارم

یک بشر می تونه بقدری دروغگو و کثیف باشه که کارهایی انجام بده که همه ازش بدشون بیاد. میتونه به قدری دروغگو باشه که مدام قسم بخوره .  

ای خدا به این بنده های نااهل کمک کن  

بزار مردمان از شر این افراد ارام باشن  

ای خدا کمک کن تا این مردم بتونند در ارامش بسر ببرن 

ای خدا به این دغل بازان یاری کن که درست زندگی کنند.  

 

میگی جهنم و بهشت داری. من میگم جهنم و بهشت تو در این دنیاست . الان جهنم این ادم است . بخدا جهنم این ادم است .  

فقط دروغ و دروغ و دروغ  

اگر دروغ بد است ای خدا چرا افریدی؟ چرا این دروغ را یاددادی ؟ چرا گذاشتی که از ان دروغ استفاده کنند. 

متاسفانه برای این مردمان و این بشر

این دنیا خیلی کوچک است . کوچکتر از اونی که ادم فکر میکنه . ولی بقدری ادمهای نامرد تو این دنیا هست که نمی شه بی خیالشون باشی. 

یک دفعه می بینی عزیزترین کس تو نامرد تر از همه می شه. خدا میدونه . 

 

ای خدا کاری بکن که بشه ناراحتی را فراموش کرد. 

کمک بکن و قدرت بده تا در برابر بدی ها ایستادگی کرد. 

کمک کن و قدرت بده که جواب نه را بشه داد. 

کمک و قدرت بده تا بشه سر رو بالا نگه داشت. 

خدایا آبروی کسی رو نریز . کسی را از بالا به پایین نیار