5شنبه هم تمام شد... کارمثبت هیچ .. چرا چند تا درست زبان انگلیسی را خوندم .. نمی خوام مثل ترم پیش بزارم کنار .. از شنبه هم جدی برم دنبال کار ..  و کلاس هنری .. 

اگر کار نیمه وقت پیدا میکردم خوب می شد به خاطر اینکه مامان هم زیادوابسته نمی شد که خونه بمونم .. خودم تنبلی میکنم 


یک جایی هم باید باز کنم که روزانه انگلیسی بنویسم و بزارم شاید هم یک وبلاگ باز کردم 


زندگی خسته کننده شده .. شاید مقصیر خودم هستم چون به کسی نمی تونم اعتماد کنم و اینکه به فامیل هم نمیشه متکی باشم و تنها دوستام اونا باشن.

یک دوست همیشگی و همدم خوب پیدا میکردم ..... اگر پیدا بشه ولی میدونم تا اخر سال بقیه کارها ردیف می شه . مثل فروش ..ز  و خرید   ... م ... 

هر دو با هم .. 

نظرات 1 + ارسال نظر
darya 23 اسفند 1392 ساعت 11:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد