دوست شیرازی ام

دوست عزیزم ... دوست شیرازی ام .. دوستی که در شهر عشق زندگی می کنی... چقدر نامردی دیدی که همه را نامرد حساب می کنی ؟ چطور زندگی کردی که همه را به چشم بد نگاه میکنی ؟؟


بابا از اون لاک بیا بیرون ... به بیرون نگاهی کن .. دنیا زیباست زندگی زیباست ... همه را با یک چوب می زنی که چه بشه ؟؟

همه اگر باب میل تو نباشه بد می دونی ؟ دشمن خودت می دونی ؟


دلم برات می سوزه که یک دفعه میری تو کما ؟ کمایی که سالها باهاش زندگی کردی و بیرون نمی ایی بعد از چند روز می فهمی که اشتباه کرده بودی؟


این زندگی چطور عوض می شه ؟ این زندگی نیست .....


خیال کن

خیال کن .... روزگارم رو براه است
خیال کن .... رفتی و دلم نمرده
خیال کن.... مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده
خیال کن .... هیچی بین ما نبوده
خیال کن .... خیلی ساده داری می ری
خیال کن .... بیخیالم بیخیالم شاید اینجوری ارامش بگیری

گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خستم
تو یادت رفته که روی چه حالی
کنارت بودم و زخمات رو بستم

خیال کن .... که سرم گرم عزیزم
خیال کن .... بی تو هیچ دردی ندارم
خیال کن .... زمستون است ولی من شب سردی ندارم
خیال کن ... قلب من شکستنی نیست
خیال کن ... حقم است تنها بمونم
خیال کن .... عاشقم بودی ولی من
شاید قدر تو را هرگز ندونم

گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خستم
تو یادت رفته که روی چه حالی
کنارت بودم و زخمات رو بستم
برای کسی که فکر میکنه هیچ غمی ندارم ...


بنویسید به دیوار سکوت
عشق سرمایه ی هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ
حرف بد وسوسه ی شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
و اگر غصه بیاید امروز تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را که کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد.

برای یک دوست قدیمی


دوستم سلام

برام نوشتی که دلت یک گپ درست و حسابی می خواد.. من هم همینطور .. از این ادمها خسته شدم که هر کدام یک مدل میان و دوست می شن ولی اخر به یک نقطه ختم میشه .......؟؟؟؟ دوستی با خانم ها هم معلوم است تا زمانی خوب هستند که متاهل نشدند .. ولی بعدش دیگه هر چیزی را بد می دونند و یادشون می ره که زمانی هم مجرد بودن ؟؟


اصلا دوستی یعنی چی ؟ متاسفانه در ایران دوستی خوب تعریف نشده و هر کس برای خودش یک قانونی گذاشته ...


و نمی دونم چرا واقعا همه میگن .. همسرم مریض است یا هر چیز دیگری به همسر بدبخت میگن ؟ اون را خوار و ذلیل میکنند تا خودشون به خواسته خودشون برسن ؟؟؟


وای این ها مزخرف است ... از اینجا بودن و ایرانی بودن خودم خجالت می کشم....