174


خدا معجزه کرد انسان افرید .....ما معجزه کنیم انسان بمانیم ....!


دیگه خسته شدم . این ادمها چقدر فیلم بازی میکنند. .. هر کدام اومدم که فیلم خودمون را بازی کنیم ولی بعضی ها خیلی دیگه توحس بازیگری میرن 

و فقط حرف حرف حرف  ..


گوشی گذاشتم که خیلی صداها را تو شرکت به گوشم نخوره ....


حالا کی خونده نمی دونم 

میگه:

دلخوری از بعض پری می فهمم

ناراحتی غصه داری می فهمم

دلواپس فردای با من بودنی 

دلگیری از من ولی درگیر منی

داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم 

من بهت حق میدم من حالت را می فهمم

نبض احساست را می گیرم و حالت خوش نیست 

این دفعه نیت من خیر است 

تو حالت خوش نیست 

دارم می بازمت ای داد و بیداد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد




دلتنگی

دلم برات تنگ شده              بفهم.......

 

172

اصلا حوصله ندارم 

دیروز تو شرکت غر می زدند که چرا اسکن نشده .. همه ول میگردند بعد غر هم میزند... 


کارم تو تامین اجتماعی که درست بشه دیگه نمی ام راحت می شم


اینجا هم شده مسخره بازی که هر کس ناز داره بیشتر خریدار داره ... این شرکتهای مزخرف ایرانی و خصوصی 


احترام من را دارن ولی از این برخوردها بدم میاید که کسی که صداش در نمی اید مثل بعضی از همکارهام .... همیشه خرد می شن و بقیه که ناز دارن کارشون پیش می ره 

171

امشب تلفن کردند و گفتند عمه درگذشت ... 


عمه بعد از 5 سال بیماری و آلزایمر رفت ... یک سال اخر دیگه مثل یک گیاه شده بود.. زندگی گیاهی و هیچ عکس العملی نداشت .


روحش شاد


پسرخاله هم که با سرطان می جنگه .. امیدوارم که بر اون پیروز بشه 


آمین


مادر خیلی ناراحت است .. هر کسی که فوت می کنه میره تو فکر که نوبت خودش کی می رسه و خاطراتی که با اونها داشته به یاد می یاره .

امیدوارم تا وقتی در بین ما هست .. روی پای خودش باشه و محتاج هیچ کس حتی بچه هاش نباشه 

آمین