خیال کن

خیال کن .... روزگارم رو براه است
خیال کن .... رفتی و دلم نمرده
خیال کن.... مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده
خیال کن .... هیچی بین ما نبوده
خیال کن .... خیلی ساده داری می ری
خیال کن .... بیخیالم بیخیالم شاید اینجوری ارامش بگیری

گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خستم
تو یادت رفته که روی چه حالی
کنارت بودم و زخمات رو بستم

خیال کن .... که سرم گرم عزیزم
خیال کن .... بی تو هیچ دردی ندارم
خیال کن .... زمستون است ولی من شب سردی ندارم
خیال کن ... قلب من شکستنی نیست
خیال کن ... حقم است تنها بمونم
خیال کن .... عاشقم بودی ولی من
شاید قدر تو را هرگز ندونم

گذشتی از من و ساکت نشستم
گذشتی از من و دیدی که خستم
تو یادت رفته که روی چه حالی
کنارت بودم و زخمات رو بستم
برای کسی که فکر میکنه هیچ غمی ندارم ...

نظرات 1 + ارسال نظر

زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .

دوست عزیزم آپم خوش حال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد