دلم گرفته بود میخواستم هر چی بد و بیراه است بهت بگم دلم نیامد 

 

برات ارزوی خوشی و سعادت می کنم  

برات ارزوی یک قلب پاک میکنم  

برات ارزوی یک زندگی گرم می کنم  

برات ارزوی تمام شدن همه سختی ها رو میکنم  

برات ارزو میکنم که دیگه هیچ مشکلی نداشته باشی 

برات ارزو میکنم که دیگه یاد من نیفتی  

برات ارزو میکنم که همیشه دوستم داشته باشی و نتونی فراموشم کنی  

برات ارزو میکنم که .......

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر 6 دی 1390 ساعت 15:17 http://doncorleone.blogsky.com

داشتن آرزوهای قشنگ برای کسی که انسان رو اذیت کرده خیلی بزرگواری میخواد
چون اینطوری حداقل نفر بعدی گرفتار مصیبتهائی که تو رو کرده نخواهد شد
ایکاش همیشه اول بتونیم خودمون رو ببخشیم و بعد بتونیم کسانی رو که بدی در حق ما کردن رو ببخشیم

بخشیدن خودمون ؟ خیلی سخت تر از اونی که فکر کنی .. هر کاری کنی باز نمیتونی ... و تنها کسی هم که خودت هستی که مدام سرزنش میکنی

ولی واقعیت خودم را تا حدودی بخشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد