ای خدا این هم امروز تمام شد. باز می گم خدا رو شکر که تمام شد . آرام تمام شد.  

میدونی خدا امروز هم باهام حرف نزد. باشه نزنه . خودش داره خودش رو اذیت میکنه یا برنامه ای داره . این رو دیگه خودت می دونی. 

ای خدا دلم نمی اید بگم نمی بخشم یا هر چیز دیگه. خوب میدونی با عصبانی شدن میگم نه نمی بخشم. ولی می بخشم. چون خودم نباید می کردم و نباید به حرف اش اطمینان میکردم. 

ای خدا کمکش کن. مشکل داره . کمکش کن . کسی رو از بالا به پایین نیار. ای خدا شاید این چیزها که به من می گن درست باشه . شاید دلشون پر است به من میگن . شاید میخوان من رو آگاه کنند. شاید حق دارن ولی باز کمکش کن. نجاتش بده که این همه باز خودش رو پیش من نگه داشته . حفظ کرده . ای خدا دلم نمی خواد باز حرفهای بیجا ازش بشنوم . میدونی که خیلی توهین ها کرده و باز می گه. ولی باز می زارم به حساب ناراحتی. ولی این مشکلات را کی پیش آورد.؟ خودش با رفتار خودش. خودش با کارهایی که نباید میکرد. خودش با بی اعتمادی و توهین به دیگران . خودش با این رفتار که خودش رو بالاتر از همه می دونه. ای خدا کمک کن میدونی دلم پاک بوده وهست و هر چی میگم از ناراحتی میگم . دلم میخواد بطوری خوش باشه و راحت که دیگه یاد من رو نکنه . با خوشحالی فراموشش کنم و فراموش کنه. دلم نمیخواد ناراحتی پیش بیاد  میدونم برام خیلی سخت است. ولی خودت کمکش کن که هم کارهاش درست بشه و هم فراموش کنه. دیگه من هم چاره ایی جز این دعا ندارم