امروز بیدار که شدم خیلی عصبی بودم .. نمیدونستم چه کار کنم با این باران هم نمیشد بیرون رفت .. حوصله بیرون رفتن نداشتم .

اول یک دوش اب گرم گرفتم که سرحال بیام کمی مثل همیشه کار خونه بود بعد شروع کردم خونه تکانی یعنی کمد تکانی برای عید


قسمتی از قفسه هایی که هیچ وقت کسی سر به اون نمی زنه را مرتب کردم جالب بود ..


عصبی شده بودم اخر برای اقای شوهر یک ای میل زدم که بابا من پول لازم دارم نمیدونم چرا این کار را کردم ولی عصبی شده بودم ..


ولی دلم کمی ارام شد و بقیه روز را هم مشغول کار بودم .. عصر هم رفتم و لباس هام را از خیاطی گرفتم .

خوب شده بود..

دلم تنگ میشه برای اون اقا شوهری که هیچ فکرم هم نیست .. اقا شوهری که دیگه شوهرم هم نیست هم رسمی هم غیررسمی ..


ولی این دل که نیست .. بی غیرت است ..

اون همه مشکلات دیدم باز دلم تنگ میشه


برنامه ایی روزهای 5شنبه کانال سه داره که در مورد مسایل مذهبی است .. ولی مدام به زنها توصیه میکنه به اقای شوهر محل بزارید تحویل بگیرید و از این حرفها

کلی حرفهای مسخره ولی کلی هم نصیحت که اقایان تماس گرفتند گفتن خانم های ما محل ما نمی زارن همیشه لباس گشاد می پوشن و ارایش نمی کنند و عطر نمی زنند و این حرفها

حالا پول را بدید بخدا ارایش هم میکنند عطر هم میزنند


واقعا آقایان فقط فکر همین چیزها هستند؟؟؟ از زن یعنی فقط همین را میخوان؟؟





نظرات 3 + ارسال نظر
رها 27 بهمن 1390 ساعت 23:10 http://sfni.blogsky.com

سلام دوست گلم خوبی؟ متنت رو خخودندم از وبلاگت خوشم اومد میخوام جزو اولین دوستام باشی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن .

- 29 بهمن 1390 ساعت 22:48 http://myftp.blogsky.com

سلام . ممنون که اومدی و نظر گذاشتی

به هر حال هر اومدنی رفتنی داره . منم نیومده باید بار و بندیلم رو جمع کنم وبرم
دنیا همینه دیگه . شما با آقای شوهر و من با فرشته ای که هیچ چیزی رو بهم ثابت نکرد و همش تو وهم و اوهام موندم
دنیا دنیای بدیه

بی خیال فلسفه چینی

فقط یه کلام بگم و برم

اینقده ناراحت میشم اونوقتی که یه نفر از جنس مخالف (حالا هر کی) بگه آقایان یا بگه این مردها یا بگه ....
چه میدونم . بگه همه

یعنی یه نفر نیست یه تفاوتی قایل بشه ؟! یعنی همه مثل همن ؟ یعنی .......
اوه خدای من

در ضمن اون بلاگ هم دیگه به روز نمیشه . تموم شد . همه چیز .
نقطه سر خط
من برم . دست حق پشت و پناهت

علی-ف 18 فروردین 1391 ساعت 00:29 http://a-f.blogsky.com

سلام واقعا جالب و خواندنی بودن مطالب وبتون رویا خانم
مرسی که اومدی و نظرتو گفتی بازم برمیگردم و خوشحال میشم دوباره ببنمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد