مهربانم

مهربانم ای خوبیاد قلبت باشد , یک نفر هست که اینجا
بین آدمهایی که همه سرد و غریبند باتو
تک و تنها به تو می اندیشد
و ... دلش از دوری تو دلگیر است...
مهربانم ای خوب!
یاد قلبت باشد,یک نفر هست که چشمش به رهت دوخته بر در مانده
و شب و روز دعایش این است زیر این سقف بلند, هر کجایی هستی , به سلامت باشی
و دلت همواره , مهو شادی و تبسم باشد...
مهربانم ای خوب!
یاد قلبت باشد یک نفر هست که دنیایش را
همه ی هستی و رویایش را, به شکوفایی احساس تو پیوند زده
و دلش می خواهد, لحظه ها را با تو , به خدا بسپارد...
مهربانم ای خوب!
یک نفر هست که با تو تک و تنها , با تو
پر اندیشه و شعر است و شعور!
پر احساس و خیال است و سرور!
مهربانم ! این بار , یاد قلبت باشد
یک نفر هست که با تو به خداوند جهان نزدیک است
و به یادت هر صبح , گونه سبز اقاقی ها را
از ته قلب و دلش می بوسد و دعا می کند این بار که تو
با دلی سبز و پر از آرامش , راهی خانه خورشید شوی
و پر از عاطفه و عشق و امید به شب معجزه و آبی فردا برسی
 

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه 10 دی 1390 ساعت 15:40 http://gtale.blogsky.com

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم.

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم.

وقتی او تمام کرد

من شروع کردم.

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم.

و چه سخت است

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است،

مثل تنها مردن !

و سخت تر از همه

تنها زندگی کردن ....

بسیار سخت است و رنج بسیار .

مرسی عزیز به من سر زدی

مسافر 10 دی 1390 ساعت 16:30 http://doncorleone.blogsky.com

چقدر خوبه که آدم برای کسی که دوستش داره همیشه دعاهای اینچینی بکنه و خودش و اون رو همیشه به خدا بسپاره

حانیه 10 دی 1390 ساعت 19:25 http://haka76.blogfa.com

میدونی رابطه دوتا چشم چه جوریه؟
باهم پلک میزننن،باهم حرکت میکنند، باهم گریه میکنن، باهم میبینن وباهم میخوابن گرچه هرگز همدیگرو نمیبینن
دوستی هم همین جوریه،زندگی بدون دوستی جهنمه
این هفته،هفته بهترین دوسته.

این رو برای همه ی دوستای خوبت بفرست حتی برای من؛البته اگه یکی ازاوناحساب میشم.
ببین چندتا پس میگیری.اگه بیش از7تاگرفتی،پس واقعامحبوبی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد