165

بخشیدن خودمون ؟؟

این حرف سخت است. چون هر کاری میکنی می بینی خودت مقصر اصلی بودی حرف نزدی همیشه خواستی رعایت کنی که مثلا زندگی ات را خراب نکنی ..


و اگرها و اگر ها می اید سراغت که اگر این کار را میکردی خوب میشد و اگر نمی کردی چی میشد؟


باید یاد بگیرم اول حرف دلمون را بزنیم . اول فکر خودمون باشیم . اگر خودمون خوب باشیم و فکر منطقی داشته باشیم طرف مقابل را می تونیم قانع کنیم .


و اگر نشد باید راه دیگری را پیدا کنیم .


ولی بخشیدن خودمون سخت است .. چند سال است که میخوام خودم را ببخشم به تازگی شاید کمی موفق شدم .. 

ولی آیا واقعا خودم را بخشیدم؟؟ یک بار که پیش مشاورم بودم گفت خوب است خوشحالی میخندی باز و معلوم است از دل می خندی 

گفتم : دکتر چه کنم باید زندگی کنم .. اگر این کار را نکنم چه کنم ؟ خوشحال شد 

ولی گاهی فکر میکنم دارم فیلم بازی میکنم دلم نمیخواد کسی که من را می بینه بگه هی این بعد از چهار سال باز هم ناراحت است 


ولی واقعیت این است وقتی یادم میاد دلم تنگ میشه ولی زندگی است با خوب و بدش باید زندگی کرد و بخشید هم خودمون را هم دیگران را 


نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر 7 دی 1390 ساعت 13:53 http://doncorleone.blogsky.com

سلام
این مشکل خیلی از ماها هست که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم
تک تک حرفات رو حس میکنم
چون خودم هم یکی هستم مثل تو
کسی که همیشه رعایت میکنه ولی هیچکس یا منصفانه اش اینه که کمتر کسی رعایتم رو میکنه

مسافر 7 دی 1390 ساعت 14:46 http://doncorleone.blogsky.com

گریه شاید زبان ضعف باشد

شاید خیلی کودکانه

شاید بی غرور...

اما هر وقت گونه هایم خیس می شود ؛ می فهمم

نه ضعیفـم !!!

نه یک کودکـم !!!

بلکه پر از احساسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد