۱۵۱

باز این آقا شوهر نامه داد که ای داد و بیداد . زود برگه طلاق را بفرست که من اگر زن اینجایی بگیرم کارم درست میشه و در به در نمی شم . 

اول ناراحت اون شدم . بعد یادم اومد که همین پارسال بود که گفت باید هزار دلار بده به کسی که بتونه ویزاش را تمدید کنه . و جالب این است که گفتم باشه من میام اونجا این پول را میدم که ویزای من هم تمدید بشه و اعتراض کرد و دادو بیداد و قطع .... 

باز هم دیشب همان نامه را ارسال کرد . به خواهرم که گفتم . گفت اصلا جواب نده . فکر کن که نامه ایی به تو ارسال نشده . شروع نکن . 

 

نمیدونم . مردها چی در مورد زنها فکر میکنند. ناراحت شدم بعد از مدتی نامه بده و بعد درخواست برگه طلاق را بنویسه . میگه میدونم که طلاق گرفتی. (البته هنوز طلاق اجرا نشده) . فقط به یک نفر که میخواستم امتحان کنم خبرچین است یا نه . گفتم که طلاق گرفتم .  

حتما اون را دیده و گفته ایران چه خبر ؟ او هم خبر خوش را داده .  

 

زمینی که ارث پدری است . انشالله داره درست میشه . امیدوارم درست بشه که خیالم راحت بشه .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد