148

باز با مادرم حرفم شد. تا چیزی میشه زود میگه 4 سال است دارم خرجت را میدم. خسته شدم . برای برق یا آب غر میزنه  میگه این همه اب و برق استفاده میکنی . پولش را نمیدی.

خسته شدم . بخدا می زارم میرم . اون از شرکت که دیگه حالم به هم میخوره .

این از مادرم . هر ماه یک بار باید بگه تا دلش خنک بشه .

صد بار گفتم نگو

باز هم میگه . بخدا می زارم میرم .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شریعتی 11 شهریور 1390 ساعت 11:50 http://atrmandegar.mihanblog.com

سلام اگه که بکم درکت می کنم دروغ گفتم ببین یه جوری من هم پدر هی بهم حرف می زنه هی میگه چرا این کار کردی چرا نکردی ولی هرگز به زبون نیاوردم که می زارم میرم با این که حتی یک پسر هستم میدونی چیه برای همه ما ادم ها مشکلاتی وجود داره حتی برای اون پول دارش اگه تو زندگیشون خورد بشی به مشکلاتشون پی می بری بیشترین امار خودکشی مربوط دختران پول دار است ولی پسر های پول دار یه جوری دیگه اند.می خواستم اینو بگم برای همه مشکل هست تو هر برهه زمانی یه سری مشکلات هست کوچک که بودی یه سری مشکلات داشتی بزرگ شدی یه سری دیگه هی ادم که بزرگ که میشم مشکلاتش تغییر میکنه و عوض میشه یه شکلی دیگه به خودشون میگیرند بعد ادم بزرگ میشه به بعضی از مشکلاتشون که فکر می کنند خندشون می گیرند سطح دیدت ببر بالا و از بالا به مشکلاتت نگاه کن تو جمیل خدایی دیگه اصلا به این فکر نکن بذاری از خونه بری خودت با یه کار دیگه مشغول کن سعی کن که اون استعدادت کشف کنی خدا جون که قربونش برم تو وجود همه ما ادم ها یه سری استعداد قرار داده که اگه اون ها را کشف کنیم و در اون زمینه ادامه بدهیم می تونیم که تحسین همه را برانگیزم که انشالله سبب سرافرازی مادر و خواهرت باشی انها را خوشحال کنی. با امید شنیدن خبر موفقیت و سربلندی شما خواهر گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد