۱۴۵

گاهی یادت می افتم میگم امیدوارم روز خوش نبینی . حالا میگم امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی مثل عکسهایی که در پروفایل های دوست یابی ات می زاری . همانطور خوش و خرم و خوش تیپ بمونی . 

امیدوارم خداوند بهت کمک کنه تا کسی را واقعا دوست داشته باشی که برات بمونه و تو براش بمونی و بتونی نگه اش داری تا سر پیری همدم داشته باشی .  

هر مهربونی که به من میکردی امیدوارم صد برابر به شخص جدید بکنی و امیدوارم فقط خدا کمکت کنه و دلت هیچوقت ناراحت نشه. 

گاهی که میگم روزخوشحال نداشته باشی از ناراحتی است. سال جدید دو ماه گذشته ولی دو مریض جدیدی در فامیل داریم . اون هم فامیل نزدیک .  

شاید از حرفی است که من برات میگم خودم مشکل درست میکنم . ولی باز میگم چه ربطی داره. تو به فامیل من . اینطور باید من هزار مریضی و مرض داشته باشم تا اینکه دعایی که برای تو میکنم به خودم برگرده . 

 

امیدوارم همه چی به خوبی تمام بشه . و تا یک ماه دیگه هم طلاق رسمی صادر میشه و دیگه از روح و قلبم میری . میدونم که همیشه یادت هستم و امیدوارم هیچ وقت من را فراموش نکنی و متاسف باشی چرا من را از دست دادی. 

ولی میدونم هیچ وقت من برای اینکه تو را ندارم متاسف نمی شم . چون خودم به خودم بد کردم . و اینکه تو اخلاقی داشتی که هر چی هم به خودم می رسیدم باز تو می پریدی . چون اگر اینطور نبودی مطمئن هستم که با همان زن چینی (مریم) موندگار می شدی . زنی که به قول خودت هر کمکی بهت کرده ولی متاسفانه تو هیچ کاری براش نکردی .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.
بی شعوران از شراب کامرانی سرخوش اند
زهر در پیمانه ی ارباب ادراک است و بس.
صائب تبریزی.
حتما؛ به من سر بزن.
خوشحالم میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد