من احمق باز می رم سراغش و عکسهاش را تو فیس بوک می بینم . واز خودم بدم می اید. شایدواقعا من ایراد داشتم. تازگی ها عکسهاش با کت و شلوار ومرتب است. و پیراهن هاش هم شیک . خدا کنه کارش خوب باشه و روبراه .  

ولی از اینکه میگه اسم من براش نحس است لجم میگیره .  

نمیدونم چه کنم که از فکرش بیام بیرون . فکر میکن اگر طلاق گرفته بشه دیگه فراموشش میکنم ولی یاد کارهاش می افتم باز هم ناراحت می شم . 

 

براش دعای خیر میکنم ولی امیدوارم یکی هم برای من دعا کنه که ادم بشم. 

حتما قدم من براش خوب نبوده . مرتب از خودش هم عکس جدید میگیره . واقعا خوش بحال مردها کنند که این همه راحت هستندو ما زنها مرتب حرص کارهای اونها را میخوریم. 

 

دیگه براش مهم هم نیستم. برای چی ناراحتم ؟ برای خودم که چقدرخودم را براش حقیر کردم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد