۱۴۳

دیگه با آقا کاری ندارم . گاهی براش اس ام اس یا ای میل میزدم ولی دیگه این کار را نمیکنم . چون خیلی ادم بددهنی است. 

 

دیروز جایی بودم به خانمی که سالهاست خارج از ایران زندگی میکنه گفتم شوهرم میگه سفارت ایران به ایشون پاسپورت نمی ده گفته شکایت شده باید شکایت را جواب بدی. 

اون خانم گفت . دروغ میگه سفارت به این چیزها کاری نداره . 

 

براش پیام دادم تو پاسپورت گرفتی و همینطور ویزا را ؟ فقط همین . یک نامه بلند نوشته که همه بدبختی ها از من است . 

 

نوشتم تو چیزی نبودی و چیزی نداشتی .  

 

دیگه باهاش کاری ندارم . خودم را بیخود اذیت میکنم . همین که برگه دادگاه را بهش ندم بدترین درد اون است. 

 

از شرکت هم دیگه خسته شدم و احتمالا سه ماه دیگه بیام بیرون . همه شون دیونه هستند. هر کدام هر گزارشی میخوان میدن و اون بنده خدا که خارج است نمیدونه کدام درست است. 

 

صلاح در رفتن است نه ایستادن . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد