۱۲۲

وقتی با یکی از دوستان قدیمی اش تو یاهو روبرو شد. اول خوشحال شد. از همه چی حرف زدند. دوستش در پاکستان بود یکی از دوستان قدیمی شوهرش . 

 

مثل همیشه از زندگی و خانواده حرفها شروع شد. تا اینکه زن از دوست پاکستانی پرسید از شوهر من خبرداری ؟ 

 

پاکستانی خیلی راحت گفت اره باز زن گرفته میدونی که عادت داره بخوره و بخوابه .  

 

زن با تعجب گفت مگه میتونه اخه تو اداره مهاجرت اسم من هست و تا برگه جدایی نشون نده نمیتونه ازدواج کنه . 

 

پاکستانی گفت  اون مرد بلده چه کار کنه / فقط میخواد سو استفاده کنه . و حتما برگه درست کرده . 

 

زن ناراحت شد . برای مرد پیام فرستاد ازدواج جدید مبارک . میدونه که مرد هیچ وقت جواب نمیده . 

 

مرد سنش بالا بود و واقعا الان باید با کسی بودکه مراقب اون باشه . ولی مرد حتی نتونست بچه های خودش را نگه داره. بچه هاش فکرکردن که راستی پدرشون مریض است و احتیاج به کمک و نگهداری داره . رفتن پیش مرد. ولی جز کار کردن چیزی به دست نیاوردن . 

 

یکی به قول خودشون پناهنده شد و یکی برگشت باز به مملکت خودش. 

 

زن با اینکه همیشه دعا میکرد که مردش کارش درست بشه و با اینکه تقاضای جدایی کرده بود. ولی باز ناراحت شد. دلش گرفت . چند روزی بود به فکر مردش بود.ـ البته به اسم مردش بود..... وقتی این خبر را شنید فهمید بی جهت این چند روز ناراحت بوده برای این بوده. 

 

یادش می امد زمانی که با هزار زحمت از ایران پول تهیه کردکه نکنه مردش بره زندان یا ازش شکایت بشه . ولی مردش چه کار کرد جز توهین هیچ چیزی عایدش نشد. 

 

میدونست مردش هزار مشکل داره . ولی ایا مشکل اون واقعی بود؟ شاید  

 

زن مرد را به خدا واگذار کرد.ولی دلش هیچ وقت نتونست مرد را ببخشه یا اینکه هزینه هایی که برای این زندگی بود به مردش حلال کنه . 

 

زن یک دل شادو زنده و بی خیال از همه چی داشت. ولی مردش باعث شد که این دل بشکنه و دیگه هیچ چیزی دل زن را واقعی شاد نکرد...  

 

زن با هم دعا کرد کار مرد درست بشه . و دعا کرد روزی باز هم با همان مرد روبرو بشه  تا نشون بگه الان چی شده .  زنی موفق در جامعه و زنی که هیچ وقت به کسی متکی نبود جز همان سالها که با اون مرد زندگی کرد و الان هم باز زن دعا کرد که مثل سابق متکی به کسی نیست حز مادرش ... همدمش و محرمش ...

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف 17 آبان 1389 ساعت 11:41

حدیث نفس بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد