۱۲۰

سلام  

 

ازش نامه داشتم. باز چی شده بود ؟ نوشته بود که باز هم گرفتاری و از این حرفها و گفته بود  با یک ازدواج بی احساس که اگر امکانش باشه حداقل میتونه زندگی اش را نجات بده . یعنی اگر محل کارش در اثر تخریب ساختمان از بین بره و ویزاش را باطل کنند با ازدواج همه چی براش درست میشه. 

 

خوب من چه کار کنم؟ چی میتونستم بنویسم ؟ اول نوشتم باشه هنوز دادگاه هیچ چیزی اعلام نکرده . ولی پاک کردم . نخواستم جواب بدم . دوباره ای میل را باز کردم و باز خوندم . یک دفعه یاد حرفهایی افتادم که زده بود. چیزهایی که به من نسبت داده بود.  

براش به ترتیب نوشتم. و چواب هر خطش را دادم . یاد زمانی افتادم که میگفتم اجاره رستوران را بده پول برق را بده میگفت ندارم و می رفت کشور دیگر که دندان بزاره .  

 

ای خدا ببین یک نفر رو از کجا به کجا می بری؟؟؟ عقل هم خوب چیزی است... به مردها چیزی دادی که بهش می نازن که مرد هستند. ولی مردی کجا بود.... 

 

حالا دوستان نگن چرا فیمنیست شدم ... نه بخدا... اخه چیزهای می شنوم و چیزهایی تو زندگی خودم پیش اومد که این را نوشتم. بالاخره ببخشید 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر 19 مهر 1389 ساعت 14:21 http://my4divari.blogsky.com

خب حتما بس که بهش رو دادی روش زیاد شه هان؟
میخوای بچه ها اونطرف هستن عکس بده جازه تحویل بگیر
ببخشیدا شوخی کردم

مریم 21 مهر 1389 ساعت 13:52 http://www.maryamgoli.blogsky.com/

سلام
من تقربیا وبتو خوندم
خیلی خواستم بفهمم که اصله ماجرا چی بوده
اما چیزی عایدم نشد که نشد
فقط فهمیدم شما روی حرفات با مرده
میشه یه توضیحه کوچولو بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد