۱۱۸

سلام باز ای خدا 

 

ای خدا از دست این مردمانت چقدر بکشیم ؟ از دست این ... چقدر بکشم؟ هان ؟ چه کار کنم ؟ باز ای میل میزنه میگه کاری بکن . برگه بفرست من بتونم ازدواج کنم ؟ 

 

این همه پررو ؟؟؟ میگه میدونم تو من را نمیخوای و من هم نمی خوام پس برگه طلاق بفرست . اینجا برگه میخوان که بدونند من زنم را طلاق دادم . تا بتونم زن بگیرم و از گرفتاری رها بشم؟؟؟ 

 

کسی نیست به این ... بگه اخه اون همه پول خرج این و اون کردی . پول اجاره وبرق را میدادی که حالا گرفتار نشی. حالا مجبور نباشی کاری کنی که نبایدمیکردی.؟؟؟ 

 

ای خدا خودت میدونی میتونستم باز کمک میکردم . خودت دیدی وقتی پول دستم رسید شب عید بود گفت پول برق ندادم باز براش پول فرستادم چون فکر کردم شاید ادم شده باشه . ولی گفتن خرج عیاشی کرد.. 

 

کسی نیست به این بگه پولت راجمع میکردی برای این زمان... من هیچ کاری نمیتونم کنم ؟ هیچ ؟  

چون برگه جدایی هم ندارم ................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد