۱۰۸

امروز رو با دعای روز سه شنبه شروع کردم. امیدوارم برای همه امروز روز خوب و پربرکتی باشه . دلم گرفته بود . از خیلی چیزها ولی تو ماشین که بودم فکر کردم باید امروز خودم را شاد نشون بدم. محل کار که رسیدم با شادی و خوشحالی به همه سلام و صبح بخیر گفتم . جز یک نفر بقیه جواب دادن .  

دلم گرفته بود از اینکه چرا بعضی از ادمها  میخوان بقیه را خراب کند یا دروغ میگن یا اینکه هر کاری میکنند تا ادم ازشون دل گیر بشه . 

یکی از اون ادم همین اقا شوهر خودم . درست است بعد از سه سال دوری از اون که خودش باعث شد و خودش بلیط گرفت و گفت برو خونه خرج داره و ندارم خرجت را بدم . حالا درخواست میکنه می گه دیگه نمیتوانم باتو ادامه بدم .  

چه ادامه ایی .... تو این سه سال هم روی پای خودم بودم نه حرفی نه سخنی از خرجی یا حتی به قول خودش قرضی که قرار بود پرداخت کنه و نکرد.... 

 

بهش نوشتم دیگه از من سراغ نگیر ... و نگرفت دو هفته است هیچ سراغی نگرفت ..... شاید بهتر باشه من باید به همین روش ادامه بدم . 

 

فقط نمیدونم براش لیست مخارجی که به عنوان قرض گرفت و نداد را بنویسم یا نه؟ میدونم هیچ پولی نمی ده حتی اگر داشته باشه هم نمی ده و خرج مسخره بازی های خودش میکنه ... 

 

به هر حال دلم سبک شد و امیدوارم امروز روز خوبی برای همه باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد 30 شهریور 1389 ساعت 09:16 http://malcolmx.blogsky.com

سلام

مطلب قبلی‌تون رو ه م قبلا خوندم؛ اما نتونستم نظری بدم.
این دفعه هم دیدم .....
فکر کنم اگر برای مواری که دو دل هستید و کلا برای این دو دلی‌هاتون یه سری به یک مشاور خوب بزنید؛ بد نباشه. من اصولا از مشورت در هر زمینه‌ای با متخصص اون زمینه خوشم میاد!
و من الله توفیق

mahmood 30 شهریور 1389 ساعت 09:24 http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد