۱۰۷

خیلی دلم میخواد کاری انجام بدم به غیر از کار کارمندی. ولی در انتخاب کار دو دل هستم. کاری هست در یک فرهنگسرا که می شه غرفه اجاره کرد ولی متاسفانه حیطه کاری کمی در دست است . میشه یا صنایع دستی را انتخاب کرد یا گل مصنوعی . یا کتاب فروشی و کارهای سوزندوزی . 

ولی تو یک محله که خود فرهنگسرا کتابخانه داره و چند تا دیگه کتابفروشی نزدیک همان فرهنگسرا هست .مگه چقدر کتاب می شه فروخت که اجاره غرفه در بیاد. 

یا صنایع دستی ؟؟؟ 

 

شاید صرفنظر کنم بهتر باشه ..... 

 

مهم بودن یا نبودن است .... کاری انجام بدم هستم ... پس زنده هستم... باید کاری کنم ... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف 3 مهر 1389 ساعت 17:18

سلام بعدا زمدتها سری به وبلاگت زدم .هیچ میدونی که شهرداری های مناطق مدیریت هایئ به اسم کارآفرینی دارن که غرف هائی رو در اختیار افرادی مانند شما قرار میده ؟ یه سری به کارآفرینی منطقه خودتون بزن

سلام دوست عزیز

مرسی . حتما این کار را در اولین فرصت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد