۱۰۶

خیلی راحت است زندگی کردن  خیلی راحت میتونی دروغ بگی میتونی راست بگی میتونی هر کاری دلت خواست بکنی و به کسی هم اعتنا نکنی. اره خیلی راحت است. ولی یک چیزی است به اسم وجدان . همه اسمش را شنیدیم . هر کاری کنی این وجدان نمی زاره ارام باشی . نمی دونم شما چی فکر میکنید؟ زندگی خودم را تو این چند سال می بینم فکر میکنم من وجدان داشتم از خودم خیلی  گذشتم ولی اون چی ؟ واقعا به خاطر من مملکت خودش را ول کرد و به خاطر من به جای دیگه رفت که مثلا با من راحت زندگی کنه ؟  

باور نمی کنم. و جالب بگم از روزی که گفتم دیگه حق نداری از من سراغ بگیری . واقعاهم سراغ نگرفت. از خدا میخواست. بله زندگی است.  هم طرف به تو بدهکار باشه و هم این مدت هیچ کاری برات نکرده باشه نه خرجی و نه کاری و هم  اینکه بگه تکلیف من را معلوم کن میخوام ازدواج کنم .  

این جالب است . شاهکار است که یک مردبه زنش این را بگه . شاهکاری که نمی تونی کاری کنی.  

هنوز فکر میکنم با چه رویی تونست این را بگه ؟ واقعا نمی دونه چه کنه و میخواد ازدواج کنه که مثلا کارهاش را طرف درست کنه ؟ نمی دونم . 

 

زندگی این است .به همین راحتی . هر طور بگیری همان هم می شه. راحت بگیر . راحتی برات بیاد به کسی توجه نکن به جز خودت . البته دست به خیر باش که برکت زندگی این است.  

ولی دروغ ... زندگی را خراب میکنه و زندگی که از پایه با دروغ باشه حتماخراب می شه . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد