دنیا

باز هم تو امدی بر سر راهم

آی عشق

میکنی دوباره  گمراهم

دردا من جوانی را به سر کردم

تنها از دیار خود سفر کردم

دیری است قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سرگذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرقه در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشان و بی هم آوازم

می رم شبها به ساحل ها

تا بیام خلوت دل را

روی موج خسته دریا

می نویسم اوج غم ها را

نظرات 3 + ارسال نظر
ماه 14 تیر 1389 ساعت 17:50 http://tokhodemani.blogsky.com

بسیار زیبا ... میشه اسم شاعرش رو بگین ؟
+ خوشحال میشم به بلاگ من هم سر بزنی :)
موفق باشی ... :)

یوسف 20 تیر 1389 ساعت 14:30

سلام
کم پیدائی .راستی این شعر از کیه ؟ حرف حرف داره

یوسف 22 تیر 1389 ساعت 11:00

سلام
هر روز به امید مطلب جدید میام وبلاگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد