۱۰۳

تو محل کار با کسی که حدود ۵ یا ۶ سال است که می شناسی و طرف مقابل تو یک خانم و تحصیل کرده به قول خودش است و به خاطر اینکه این چند روز به خاطر فروش حرفش پیش نرفته و حرف یک کارمند ساده پیش رفته شروع به حسادت کرده و خودش را کنار کشیده مثلا تو قیافه است و کارمند ساده را ادم حساب نمی کنه . چه کار میتونی کنی؟؟؟؟؟ وقتی بهش میگی چی شده . بعض میکنه و میگه هیچ چی بزارم کارم را کنم . متوجه می شی اوضاع خراب تر از اونی است که فکر میکردی .

این خانم  هیچ کس را تو شرکت قبول نداره و هر کس هر حرفی بزنه میگه اشتباه میکنید حالا خودش دچار حسادت شده . چون فکر نمیکرد مدیر قسمت طرف کارمند ساده را بگیره و حرفهاش را قبول کنه . 

روز چهارشنبه میخواست مثلا برای کارمند ساده پیش مدیر بزنه . کارمند ساده خیلی راحت گفت من فرصت ندارم و وقت نمیکنم . و مدیری که قبول نمیکرد شخص جدیدی را استخدام کنه . خیلی راحت گفت اگهی بدید کسی را استخدام کنیم . 

این کارمند ساده از دست این خانم ناراحت است به خاطر این برخورد نه به خاطر چیز دیگه . گاهی راست میگن که خانم ها جنبه ندارن و اگر بهشون مقامی داده بشه سوء استفاده میکنند.  

متاسفانه این خانم وقتی می بینه مدیر به کسی توجه میکنه به خاطر کارش یا اینکه ارزش قایل میشه زود ناراحت می شه و میخواد طرف را خراب کنه .

خدا به داد من برسه سر من چی می خواد بیاد خدا میدونه . من که اگر بتونم کارم را شروع کنم و به امید خدا شروع کنم خیلی سریع از شرکت می رم بیرون و دنبال کار خودم را میگیرم تا این مسایل را نبینم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف 9 تیر 1389 ساعت 15:29

سلام
سعدی میگه : هفت درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند .
حالا حکایت شما و اون همکار کار کشته اتونه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد