۸۴

چی شده خانمی؟ چی شده ؟ نمیتونی بزنی کنار؟ به خودت قول بده باخاطرات خوبش زندگی کنی و بدی ها را کنار بزاری. به خودت قول بده دیگه نخواهی بدونی چه کار میکنه . میدونی که همه چی بین شما تمام شده و فقط یک کینه یا شاید دوست داشتن هم در بین باشه. نمی تونی فراموش کنی چون یک تجربه برات شده ولی باید زندگی کنی. نگاه به گذشته خانمی فقط دست و پا زدن بیخود است. فکرالان باش فکر اینده باش. درحال زندگی کن که لذت ببری . همانطور که وقتی باهاش بودی از حال لذت می بردی و بدی هاش را زود فراموش میکردی وخوبی ها را جایگزین میکردی.

عادت کن که دیگه در مورد بدی هاش نه فکر کنی و نه با کسی حرف بزنی . دوباره شروع به زندگی جدید کن . هر زندگی جدید یک سختی هایی داره ولی میتونی با توکل به خدا دوباره همان سرزندگی را داشته باشی.

براش دعا کن . دعای خیر کن خانمی که دیگه سختی نبینه . میدونی که دل خوش نخواهد داشت چز دلخوشی های لحظه ایی که خودت خانمی میدونی که بدترین چیز است و بدترین ضربه است.

میدونی که دست خودش نبوده و این کارها را کرده . فکر کن که نقشه نبوده و از دوست داشتن بوده و تمام اشتباهاتش را ببخش بزار راحت بشی . بزار دلت سبک بشه فکرت سبک بشه .

به خدا توکل کن و از خدا بخواه که کمکش کنه همانطور که به تو کمک کرده و میکنه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد