۷۷

نمیدونم چه میکنی. اگر مشکلی هم پیش نیاد به قول خودت تا اخر ماه هم اسمت برداشته میشه و دیگه قدم ناپاک من و شکل و ظاهر بدشگون برای تو نیست. چه برسه دو سالی است که نیستم و خوش گذ راندی ولی الان چی ؟ ارزش داشت؟

من دارم کار میکنم بین خانواده هستم و به قول معروف هوای من را دارن . تو چی ؟ خانواده ایی که الان همه کارهات را می دونند و تنها موندی؟ ارزش داشت؟

تو این سن که بایدکسی پهلوت می شد کسی نیست؟

اره همه از بدقدمی من بود . من که دو سال است نیستم . پس چی شد؟ تو که هر کاری خواستی کرد که زن ایرانی خوشش نمی اید پس چرا شانس نداشتی ؟ همه بدقدم بودند؟

ای داد ای داد از این حرفها ....

اخرین بار تو تلفن پیام فرستادی که اسمت را پاک کنم. نگران نباش اگر خدا خواست پاک میشه

ولی باز از اون حرفها بود..

الان که یاداوری خاطرات گذشته میشه می بینم که تمام مدت ازت جز دروغ چیزی ندیدم . فقط دروغ ...

خدا بهت کمک کنه . نمیدونم تو چه وضعی هستی؟ ولی وقتی ۱۶ روز پروفایل ات را سر نزدی یعنی پول نداری....

متاسفم ... خودت به خودت هم بد کردی ... خودت به خودت دروغ گفتی...

ولی هر شب برات دعا میکنم

که همینطور که خدا به من کمک میکنه به تو هم کمک کنه


نظرات 1 + ارسال نظر
آمنه 22 آذر 1388 ساعت 15:36 http://mofaghiyat.blogsky.com/

امروز حالم زیاد خوب نبود یه سری زدم تو وبلاگم دیدم پیغام گذاشتید ...........گرچه زیاد شاد نیستم ولی تصمیم گرفتم دیگه غمگین نباشم ...............خیلی خوشحالم کردید به وبلاگم سر زدید ........قصه زندگی همه یه جوری به مشکل خورده نمی دونم چه جوری که کسی و شاد نمی تونید ببینید این واقعا افتضاحه ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد