۷۴

۴ روز است که نمی بینمت . نه ۵ روز شده . ولی نشون می ده که ۵ روز است به پروفایلت سر نزدی یعنی اینترنت نداری. فکر میکردم رفتی مسافرت ولی باز طاقت نیاوردم و زنگ زدم . تو وقت نداری و پول اینترنت نداری. 

میدونی امروز با یکی از همکارانت حرف می زدم .دیدم اون یک ادم تنها چقدر پیشرفت کرده . کارگر تو بوده . ولی تو به کجا رسیدی؟ دلم سوخت ناراحت شدم . برای همکار قدیمت دعا کردم کارش بهتر بشه و برای تو دعا کردم خدا بهت کمک کنه . 

میگن زندگی دست زن است و مرد را می تونه سر به راه کنه . من میگم نه . اگر مردی بخواد سربراه باشه کسی جلودارش نیست و اگر بخواد بد بشه باز بهترین زن هم نمی تونه کاری کنه . 

بعضی از مردها هستند اول به خانه و زن و بجه هاشون می رسن بعد دنبال کارخودشون هم میرن و زن با اینکه میدونه به روی خودش نمی یاره . 

ولی در زمان بدهکاری و زیر بار مشکلات سخت است زن طاقت بیاره . سخت است مخصوصا اگر خودش هم کمک کرده و خودش را زیر بار قرض گذاشته باشه . و مرد برای خودش بره تفریح. 

اره مسخره است عزیز من . خیلی مسخره است. ولی عزیز من فکر نکردی و دیدی اخرش جه بلایی سرت اومد. از یکطرف زنت را از خودت روندی و از یک طرف دوستان و از یکطرف کارت روبراه نشد.  

یادت میاید به زنت میگفتی بدقدم . شب می خندیدی میگفت امروز چون نگاهت نکردم خوب بود.چرا قبل از اینکه از این زنت پول بگیری این حرف ها رانمی زدی. دیدی دیگه پول نداره و رفتی سفرو عاشق شدی و بعد زنت شد بدقدم . گفتی با خانمبازی همه چی داشتی . دوسال شد داری همین کار رامیکنی . کجا رسیدی.؟ 

برات هر دو هر شب دعا میکنم. خدا انشالله بهت کمک کنه . امیدوارم فقط یک فکر از سرت بیرون بره و مطمئن هستم بعد از اون درست میشه . فقط از مرد بودن (البته اسمی) کنار بکش ببین خدا چطور بهت کمک می کنه . دیگه با زنی نباش دور همه را خط بکش . بزار راحت زندگیکنی.  

البته در این شرایط فکر نمیکنم کسی درست و حسابی باهات باشه. بقیه چی بودن گول پول تو را خوردن . حتی اونی که قسم میخوره میگه نه . به  خاطر پول بوده که میخواسته با مردی ۲۰ سال بزرگتر از خودش ازدواج کنه . 

خدا بهت کمک کنه و انشالله خبرهای خوب برسه. امین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد