۶۲

دل را به کف هر که دهم باز پس آرد      کس تاب نگهداری دیوانه ندارد 

 

ای خدا خودت میدونی دلم صاف و پاک . میدونی از دل صدات میکنم میدونی وقتی میگم خدایا شکرت از تمام وجودم می گم . 

ای خدا خودت شاهدی که دلم نمی خواد دروغ بگم . تهمت بزنم یا هر کار بد دیگر. 

ای خدا امروز را به بزرگی خودت ببخش. چون دلم نمیخواد کاری که میخواد انجام بدم چون میگن خوب بگو پنهان کردم و جور دیگه گفتم . 

ای خدا خودت می دونی بزرگی و بخشنده  

ای خدا میدونی و میدونم هرگز از حق بنده خودت هم نمی گذری 

ای خدا هر کس که بدی میکنه به بزرگی خودت باز ببخش. کسی را از بالا به پایین نیار . به بنده ات کمک کن 

میدونم شاید خیلی کمک ها کردی و باز به قول ما زمینیها بدی دیدی و من میگم نامردی.  

ای خدا به بنده هات کمک کن . شاید هم تا بحال کمک کردی و به جایی نرسیدی 

ببخش ...

نظرات 2 + ارسال نظر
موج 4 مهر 1388 ساعت 16:17 http://dolaat.blogsky.com

سلام خانومی...

خوبی....


من تازه اومدم....

و تازه شمارو پیدا کردم....


بیا سراغم....


منتظرتم....یادت نره ها


فعلا....

موج 5 مهر 1388 ساعت 09:22 http://d

سلام

ممنون از نگاهت

آره...از خودم بود...بازم مرسی

بزرگی در نگاه توست نه به آنچه که می نگری...ممنون از نگاه زیبات

نوشته هایه شما هم زیبا برانگیز بود...تبریک...

شاد باشید....منتظر نگاهت می مونم...

راستی این یک نفر کیه....؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد