۶۰

این شصت امین یادداشت است.

خوب بعد از دلتنگی براش نوشتم که این مدت احساس تنهایی میکردم که باهاش به هر بهانه حرف می زدم و دیگه نه ای میل می زنم و نه دیگه تماس میگیرم.

میدونی چی نوشت . نوشت که ایمیلهای من مزخرف است. و هیچ حرفی نیست جز اعصاب خرد کنی. خوب راست میگه . چون در این ایمیلهای اخر هر چی دلم خواست نوشتم. و چیزهایی که میدونستم و نباید میگفتم گفتم و ناراحت شده بود.

خوب بهتر شد. اینطور بهتر شد. چون حتی براش نوشته بودم که هیچ وقت نمی بخشم و نمیتونم ببخشم . و جناب ان ایمیل را خواند و چیزی نگفت و طوری نوشت که فکر میکردی که تقصیر من است.

ایرادی نداره. با این چیزهایی که از تو شنیدم که حتی بعد از مرگ برادرت به فکر ازدواج بودی معلوم شد که تو مشکل فنی و فکری داری.

اره عزیزم تو مشکل داری و خیلی هم داری. خدا بهت کمک کنه .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد