۵۶

الان که دیگه شادی از تنهایی. تا بودم بد قدم بودم و حالا هم ناپاک. این ها رو بخون تا یادت بیاد زمانی چطور بودی. بله پول که ندارم شدم بد.


بی تو هرگز نبرم لذت دنیا چه عجب 

                    بی تو هرگز نبرم عشق به دنیا چه عجب

 

 

                    بی تو خوابم نبرد ای غم تنها ئی من   

                      بی  تو شادی نکنم در غم تنهائی من

 

 

  بی تو خوابم نبرد ای گل تنهایی من   

            بی تو شادی نکنم در غم تنهایی من

 

  بی تو شانسی زخدا نیست چو رخسار مرا 

          بی تو هیچم تو ندانی به تو می اندیشم

 

  بی تو من شانس بیارم نکند شاد مرا    

              شانس خوبم ببینم لب خندان تورا

 

     شانس اقبال همین بود که آمد ببرم   

              زندگی از سر گرفتم که تو داری خبرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد