۴۴

یکی از شعرهای شوهر عزیزم  اما حالا من شدم بدقدم ناپاک و ...


   09 may 2006 dubai

 

مرا ساختی

تومیدانی چه کردی با دل من   

         بکشتی هرچه بعد بود محفل من

 

تو میدانی مراساختی به سختی   

       حاله سایش بشین آنچه که ساختی

 

نیازی نیست بگم که تو کی هستی  

   مرا ساختی کنارش خوب نشستی

 

بشین جانم که تو آرم بشینی     

        چه ماهی در کنار آب بشینی

 

ندانی ای عزیز م تو چه هستی 

        چوگل قرمز بر قلبم نشینی

 

نشینی همچه روحی در دل من    

     گرفتی تو همه آسایش من

 

زعشق تو دیگر حالی ندارم    

       چو شب آید ستاره می شمارم

 

شدم عاشق به راه کوه گشتم   

       غم دل را برآن سنگی نوشتم

 

              شوهرت

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی راد 30 مرداد 1388 ساعت 02:04 http://novin21.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ضمن تشکر بابت همکاری قبلی شما. سوال 3
فرض کنید شما مدیر یک شرکت هستید. به مدت دو هفته به مسافرت می روید. وقتی برگشتید٬ می بینید که در میل باکس شما 700 نامه ی الکترونیکی از طرف مشتریان شرکت برایتان ارسال شده است. با توجه به اصول مدیریت زمان چه کاری انجام می دهید. دقت کنید جواب دادن به 700 ایمیل حدود 60 ساعت زمان می برد! در ضمن نامه ها به ایمیل مدیر فرستاده شده است نه ایمیل منشی مدیر(یعنی جواب دادن به آنها کار منشی نمی باشد).
منتظر شما در وبلاگ مدیریت زمان می مانم.
novin21.blogsky.com
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد