۴۰

این هم یکی از شعرهاش برای بنده بوده . البته باید بگم خودش هم گفته که بیمار است. بیمار در چه مورد؟؟ خودش می دونسته و نگفته ................بیماری که علاج نداره .....................بیماری که نمی شه درمان کرد............................... چرا میشه درمان کرد ولی از طریق خودش با ذات خودش . این رو هم بخونید البته غلط دیکته ایی زیاد داره و شعر بد نمی گه 

 

     انم برای خـــدا

ای خدا جانم تو دادی پس چرا         ای خدا روهم تو دادی پس چرا

پس چرا خارم تو کردی پس چرا       همچه أوارم تو کردی پس چرا

منکه بنده تو بودم روز وشب           پس چرا خارم تو کردی پس چرا

من کشیدم غم تنهائی زدست روزگار

                                   حالا که دارم دلبری اندر درونم پس چرا

منکه انسانم خودت دانی چرا          منکه بیمارم خودت دانی چرا

تا بکی گویم چرا ای روزگار          تا بکی گویم بکن رهم ای خدا

ای خدا ترسم بگیرم دور ز تو         تو چرا لذت بری أخر چرا

لذتت از دست دوری دو دل          پس چه رهم داری بگو أخر چرا

تو کمک کن به هر انسان که دادی جان به او

                                    تو بده عمری دوباره جان به او

چون شده مهتاج یاری بهر تو       حا لا که دادی جان ندی یاری چرا

ای خدا دانی که روزها بگذرت     همچنان مهتاج بدنیا بگذرت

پس به چندین سال تو خواهی باز جواب

                                    تو ندادی رهمتی پس چه جواب

تو مرا کردی چه خاری پیش همسر ای خدا

                                  تو چه گونه انتظار داری بگیرم تو جواب

 گر بدانم که چه کردم ندارم انتظار

                                    پس نگوئی ونا خواهی نگو أخر چرا  

من که عمرم را بتنهائی گذرکردی خودت

                                     روزگارم را تباه کردی بازم أخر خودت

پس چرا حا له که دارم زندگی روشنی

                                     أنقدر زجرم دهی أخر نمیدانم چرا

یک زمان اید بگیرم از تو تقاصی خدا

                                هر زمان شد من ندانم با زتو دانی نگو أخر چرا

روز وشب دست دعا کردم که یارم تو شوی

                                بخت برگشت در ألم روشنی راهم شوی

تو مرا عاشق نمودی بهر چه      پس چرا یاری نمی دی أخرش أخر چرا

من ندانم سر نوشتم بهر کی گردد پدید

                              من بخا هم یا تو خواهی باز نمی دانم چرا

----------------------------

                     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد