۲۹

امروز بهت تلفن کردم . باز گفتی فردا. فردا . بهت گفتم مگه میشه باز هم فردا سه ماه شده یعنی چیزی دست تو نمی رسه ؟ باز گفتی نمیدونم فردا.

اخه ادم حسابی تو حرف دروغ هم میزنی چیزی بگو که درست دربیاد اخه مسخره مگه میشه . خودت عکس می فرستی که روی میز پول است باز میگی ندارم ندارم ندارم . فقط برای کارهای غیرشرعی داری. برای خودت ؟

تو کی میخوای ادم بشی؟ کی میخوای مثل یک ادم زندگی کنی؟ تو بیشتر از نیم قرن است داری زندگی میکنی ولی فقط با چی دلت رو خوش کردی؟ هان ؟ مسخره است ؟

تو فقط مسخره کردی من را و خجالت هم نکشیدی . از تو ناراحت نمی شم بیشتر از خودم ناراحت هستم که چقدر بهت اعتماد داشتم .

هر کس این نوشته ها رو میخونه یادش باشه که به هیچ کس اعتماد نکنه مخصوصا به نزدیک ترین و شریک زندگی اش. چون نامرد تو این دنیا زیاد شده .

ولی اذیت می کنمت . خوب هم اذیت میکنم . امشب هم باز مهمان داری معلوم است وقتی تو ... میخری یعنی مهمان داری. خجالت بکش. یک روز زنگ می زنند و میگن مرده تو را تو خیابان پیدا کردن . خدا عاقبت کار تو را به خیر کنه. حرام خوردی و نجس خور. ادم هم نمی شی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد