۲۵

دیروز بهت زنگ زدم گفتم پولی نیامده. باز اومدی قسم بخوری که قطع کردم . خسته نشدی تو؟ تو اگر پول داشتی حتما برای خودت اینترنت می گرفتی یا اینکه تو شهر نیستی؟ من اصلا باور نمی کنم؟ صدات هم خوش و خرم است . خدا رو شکر 

طاقت نیاوردم بهت زنگ زدم گفتم وکالت در مورد چی است. که یک دفعه چیزی گفتی و قطع کردی. من هم دیگه همه چی رو قطع میکنم. تلفن اینترنت و همه چی . و کار خودم را انجام میدم از طریق وکیل.  

بهت چی بگم. نامرد َ دزد یا کلاهبردار نمیدونم واقعا نمیدونم به هر کس تعریف کنم میگه از اول نقشه بوده و کلاه برداری . خیلی چیزها را متوجه شده بودم ولی فکر میکردم اشتباه میکنم و متاسفانه با کسی هم مشورت نمی کردم. 

فقط سر خودم کلاه می زارشتم. 

میدونی این چند روز چی یادم میاید. برای دفعه اول که از تو دور شدم. چی میگفتی و چی شد. بعدها گفتی چقدر به اون کارگر (ف...) کمک میکردی و به بچه اش پول میدادی. یادم میامد همون موقع  به من میگفتی ندارم ندارم ندارم ندارم ... یادت هست بعد از مدتی گفتی همه چی من دست اون بود. خرج و مخارج و همه چی ..........هیچ وقت به من راست نمی گفتی هر شب درآمد چقدر بوده ولی میگفتی اون می نویسه که اون هم یک کلاه بردار مثل خودت درآمد و گذاشت و رفت. یادت است فیلم ها و سی دی ها را بردی گفتی برای مغازه ولی بعدها گفتم چی شد ؟ گفتی دزدیدن همش برای اون بوده . چقدر بد است وقتی اسم اون را می اری میگن .........چی بگم . والله نمیدونم خریت خودم بوده . هر کس یک زمانی یک خر بازی در می آره شده مثال من . 

ولی خوب بهانه دستم دادی. نمیدونم الان واقعا وضعیت چی است. میگن خوب نیست ولی من شک دارم .  

تو به جای اینکه این همه پول خرج این و اون کنی کاش کمی عقل می خریدی و شاید کمی به خودت می امد.  

با این بلای اخری که اگر راست باشه که سرت اومده شاید به خودت بیایی ولی دیگه از من گذشت ......................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد