۲۲

دنیا رو ببین . قرار بود کاری انجام بده باز غیب شد. تلفن کردم میگم کجایی میگه همینجا . مثل اینکه قرار بود کجا بره  

والله خبرهایی که شنیدم حالم رو بد کرد. کسی که مثلا سالهاست خارج از ایران زندگی میکنه و باید بدونه چطور زندگی کنه ولی همیشه پول رو پیشاپیش خرج میکنه چه می شه بهش گفت؟ 

کسی که کنترل و اراده نداره و اونی که دلش میخواد انجام میده چه باید کرد؟ 

فقط گردش و تفریح و خ... که کار نمی شه . نه خونه داری و نه زندگی میخوای سر پیری چه کنی؟ فکر میکنی کسی از روی ترحم نگه می داره والله بخدا نه . همون عزیزی که الان پیش تو است صبر کن کمی بگذره تنهات می زاره و می ره . هر جا باشه. چون می فهمه که زندگی را به خودش و خانواده اش خراب کرده و حرام . خوب این ادم چرا باید به پای تو بسوزه. 

حالا قرار بود وجه ایی بفرستی . غیب شدی. نمی دونم روت نمی شه بگی ندادن . چون میدونم که دادن و پیشاپیش خرج کردی مثل همیشه ات. 

شب عید که من کمک کردم باز تونستی کاری کنی. الان چی ؟ کی میخواد کمک کنه|؟ به من که بگین  مردی میگم دروغ است . میدونی چرا ؟ چون زیاد دروغ شنیدم . از اول همه چی را دروغ گفتی من احمق تر از احمق باور کردم . زندگی با دروغ چه ارزشی برات داشت؟ 

الان چی میخوای بگی؟ ندارم؟ تویی که بارها پول را خرج فقط یک چیز می کنی و معتاد به این کار هستی چرا زندگی بقیه را خراب میکنی؟ چرا زندگی من را خراب کردی؟ تو که خودت رو می شناختی که نمیتونی تعهد پذیر باشی چرا این کار را کردی؟ 

میدونی به حماقت خودم می خندم و گریه میکنم چرا این همه ادم تو زندگی دیدم . ولی هیچ کدوم مثل تو نبودند. و جالب این است بقدری رو راست بودن که حدی نشد. خیلی راحت حرف می زنند. ولی تو .. با این کارت چی ثابت کردی؟ تویی که مدیریت نداری یک جای کوچک را اداره کنی چطور میگفتی سرپرست یک قسمت از شرکت بودی ؟ 

متاسفم برات .. خدا کمکت کنه و امیدوارم که کار من رو راه بندازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد