۱۳

سلام عزیز جان

امروز خیلی راحت تر بودم . میدونی خودت باعث می شی که راحت تر قبول کنم که دورم .

اره دورم ولی روحم رو چه کنم

دورم خیلی دور  کم کم از نظر روحی هم دور میشم

اصلا من و تو هیچ چیز مشترکی داشتیم؟ نه نداشتیم

فقط یک بازی بودکه داره تمام میشه.

میدونی خیلی خودخواهی. با نوشته هات خیلی بهتر می فهمم .

حالا من بازی شروع کنم؟ باشه شروع میکنم.



امروز برای خودت روز بهتری بود. چون دیگه زیاد فکر نمی کنم. راحت ترم . سرم به کارم مشغول است. مخصوصا امروز که بارون بود.

میدونی نمی دونم دیگه چی برات بگم. در مورد کسی برام نوشته بودی . چرا یک طرفه قضاوت میکنی؟ تو نمیدونی چی شده. و یک طرفه پیش نر.

خیلی چرت و پرت می نویسم .


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 16 فروردین 1388 ساعت 23:16 http://h68.blogfa.com

سلام
خیلی خوب و عالیه
ممنون میشم بیای

الهی دانایی ده که از راه نیفتیم

و بینایی ده که در چاه نیفتیم

الهی افریدی رایگان و روزی دادی رایگان

بیامرز رایگان که تو خدا یی نه بازرگان.

الهی بنیاد توحید ما خراب مکن

وباغ امید ما بی اب مکن

الهی می بینی و میدانی

و بر اوردن می توانی

الهی بود و نابود من تورا یکسان

از غم مرا به شادی رسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد