۹

حالت خوب است؟ نه میدونم حالت خوب نیست و دلت گرفته. اره دلم گرفته خسته شدم . مخصوصا امروز دیگه زیادی دلم گرفت.

باز عکس فرستادی چی بشه؟ شدم یک عروسک دست تو‍؟ مسخره است ؟ اگر میخوای حرف بزنی چرا ناز میکنی من هم دیگه حوصله ندارم . دلم میگیره دلم تنگ می شه ولی میخوام عادت کنم .

تو ادمی هستی نا متعادل . خرت از پل می گذره دیگه همه چی یادت می ره. نمیخوام دل رحمی کنی یا بگی نه زن است بزار محبت کنم. این محبت تو از هزار تا فحش و ناسزا بدتر است. نمیخوام .

احترام قایل شو. چرا تا عزیزت فامیل خودت اومده دیگه همه چی یادت رفته؟ چرا وقتی خوشی یادت می ره کسی هم هست؟ میگی نه ؟ هیچ وقت حرفهایی که زده بودی نمی تونم فراموش کنم؟

هیچوقت نمیتونم بگم عصبانی بوده و گفته. میگی دلت نمیخواد برنجونی ولی کارت این است .

زن رو ادم نمی دونی فقط مسخره می کنی.

خدا کی وچه موقع تو رو مسخره کنه خدا می دونه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد