۶

من اخر طاقت نیاوردم برات اون پول رو فرستادم با اینکه میدونم احتمال اینکه پس بدی صفر درصد است. ولی چون عید بودم گفتی الان موقع سود است برات فرستادم . ولی نمیدونم بتونی خودت رو نگه داری و دیگه نزاری برق قطع بشه. خدا می دونه.

تو که دو تا شریک ایرانی داری و خودت هم گفتی. چطور نمی تونید خودتون رو نگه دارید. دنبال چی هستید؟ همش به خودتون مربوط است.

ولی میدونی من پول عیدی و حقوق یک ماهم رو برات فرستادم ؟ یعنی لیاقت داری بدونی بفهمی ؟ نه حتی یک تشکر نکردی حتی با ای میل یا تلفنی که زدم.

من توقع نداشتم گفتم شعور این رو داری ولی اون رو هم نداشتی

این هم دفعه چهارم که این کار رو کردم . سه دفعه اول بعنوان زنت بودم

ولی این دفعه دوستت . یعنی دیگه نمی تونی بگی فکر کن برای شوهرت خرج کردی. و این چرت و پرت ها. اون پول ها مقداری برای جنس های امانتی رفت و. بقیه صرف زندگی شخصی خودم شد. چون به امید تو نباید می موندم . و اون مسافرتها که با پول بنده بود.

ایرادی نداره انچام دادم که بعد تو دلم نمونه بگم کاش انسانیت به خرج می دادم . ولی امیدوارم وچدان پیدا کرده باشی که بعید می دونم و من رو درک کنی و پول امانتی رو بفرستی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد