۵

دلم تنگ است  

خوب شد گفتی  

خودت قصه را تمام میخوای بکنی 

البته من از اول می دونستم ولی دلم نمی آمد یادت هست روزهای اول برگشت من به ایران چی میگفتی؟ میگفتی کم صحبت کنیم صرفه جویی پول کنیم یا وابسته من نشو. میدونستی از اول برنامه داشتی که من رو بفرستی ایران. حالا ای میل میزنی که دلت میخواد زن بگیری که دلت میخواد جمع و جورت کنه. دوسال این کار رو کردی اخرش چی ؟ دلت رو خوش کن به این ها . ولی امیدوارم که پیدا کنی. 

فقط این رو میدونم تو دل من دانه ایی کاشتی که شده برای اینکه اعتماد به کسی نکنم. حرف کسی رو باور نکنم. و هیچ کس رو باور نکنم. 

خدا کمکت کنه فقط همین  

که از اول پایه دروغ گذاشتی و تا اخرش هم همین بود این مدت هم که دور بودم فقط برای سرگرمی تو بوده . بدبینم کردی . اعتماد داشتم به قسم هات باور داشتم ولی الان .............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد