ای خدا چرا به اون کمک نمیکنی؟ چرا ؟از چی است که هیچ کمکی نمی کنی؟ چرا وقتی خودش تظاهر میکنه وضعش خوب است از همیشه بدتر است؟

ای خدای بزرگ کمکش کن . بزار راحت زندگی کنه. از فکر من راحت کن بزار راحت باشم . خودت میدونی هر وقت فکر اون رو میکنم چرا وضع اون بدتر می شه؟ چرا باید وقتی فکر میکنه من از موفقیت اون ناراحت میشم بدتر وضعش خراب می شه؟

نمیدونم شاید به خاطر فکر خودش باشه. شاید به خاطر عقاید خودش باشه ولی اخه چرا این مرد تو این سن این همه مشکلات پیدا میکنه. چرا؟

میدونم همش به خاطر کارهای خودش است . فکر یک چیز بیشتر نیست ./. ولی چرا فکر ابرو و حیثت خودت رو نمیکنه. از من که گذشت دور شدم تنها شدم خودش چی ؟

تا کی فکر میکنه جوان است یا پولدار که دنبالش برن؟ ای خدا خودت میدونی همه چه فکری میکنند میخوان کلاه سرش بزارن ولی شاید برعکس میشه

ای خدا بزار راحت باشه دیگه براش کافی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد