عزیزم عشقم

چرا میخوای بگی که مثلا از دلت بیرون رفتم. با این شعرها و این حرفهات معلوم است هنوز نه. هر چی میگی بگو. ادا نمیکنم اذیت نمیکنم یا اینکه بهت چیزی نمی گم که ناراحت بشی. ولی سعی میکنم از محبت فقط بگم. چون فکر میکنم تو موقعیت بدی هستی. همین .

برای دعای خیر میکنم . برات طلب بخشش میکنم. خدا شاید هم من روببخشه و هم تو رو. هر دو بد کردیم.

از همه طلب بخشش برات میکنم. اذیت کردی. خدا میدونم کارها رو برات درست میکنه. نمیدونم با من یا با کس دیگر برات درست میکنه. ولی امیدوارم که درست بشه .

و مطمئن هستم که درست میشه بزودی زود هم درست میشه.

میدونی خیلی کارها دلم میخواد برات بکنم .دستم بسته شد. با بعضی کارهای اشتباهت دستم بسته شد.

ای خدای مهربون ولی بهش بده بزار راحت باشه .بزار راحت باشه. ابروش رو حفظ کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد