با مادر یه کمی دعوا کردم . اون هم تقصیر تو است. به خاطر تو احمق من مجبور شدم برگردم و هزار تا حرف بشنوم . تو شرور نداشتی که بفهمی برای یک دختر چقدر سخت است از نظر مالی و عاطفی زمین بخوره ولی خودش رو نگه داره.

با کار تایپی اون انگشتر رو برات گرفته بودم که اسم ۵ تن روش بود. که گفتی طلسم شده است. اخه مرد بزرگ و عاقل این حرف مزخرف چی است.

میدونی چقدر برای خرید اون کار تایپی کرده بودم که دست درد گرفته بودم؟ نه نفهمیدم چون تو زن غریبه پرستی. اون هم از جنس ..

تو ارزش برای زن خودت غاقل نبودی که این همه اذیت کردی.

فقط پولش رو میخواستی دیدی که دیگه پول نمی ده یا نداره کم کم گذاشتی کنار

اخه مرد حسابی کی با تو دیگه می تونه سر کنه ؟

زن جوان که فکر میکنه پول داشته باشی . اگر نداشته باشی که می زاره می ره

بگرد هر جا اسم می نویسی بگو دنبال یک زن زیبا و قشنگ می گردی که دنیا رو بهش بدی

همانطور که به من دادی و دنیا رو گرفتی

دلم نمیاد نفرین کنم  اصلا دلم نمی اد ولی بدون روز خوش نمی بینی

من هیچ وقت حرف از کسی نشنیده بودم ولی حالا که حرف می شنوم از خودم بدم میاید که چقدر ساده بودم به حرفهای تو اعتماد داشتم . نامردی یک نامرد کامل

هیچ بودی . حتی تو ایران هم هیچ بودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد