میخوام برات هرروز ناه بنوسم هر روز به جای همون حرف زدن ها.  

از کجا شروع کنم ؟  

از آخر به اول : 

مشکلات مالی پیش اومده هم برای تو هم برای خودم . من متاسفانه نمی دونم جرا نمی تونی خودت رو جمع و جور کنی؟ میدونی چرا؟ چون خرجهایی میکنی که خودت هم خبر نداری . 

یکی پول تاکسی است  

یکی پول برای تفریح و تلفنت است  

یکی پول لباس است  

که خیلی گران تمام می شه  

خودت میدونی خرج تفریح جنابعالی مخصوص چه چیزهایی است . ولی عزیزم فکر اینده ات باش. 

خودت نمیدونمی داری چه میکنی. 

 

من هم کم وبیش خودم رو جمع و جوردارم میکنم. ولی برای یک زن خیلی سخت است میلیونها از دست بده و بازبتونه سر پا بمونه  

 

مشکلات دیگه  

چی بگم . طرزحرف زدن . درست است میخوای راحت باشی و به قول خودت هر چی دلت یخواد بگی . ولی طرف مقابل تو چی . ؟؟ 

تو با هم طوری حرف می زنی که شیفته میشن؟ اره چون موقت هستند. ولی من چی ؟ 

هر چی دلت میخواد توهین میکنی 

 

اعتقادات  

مثلا انگشتر عقیقی که فرستادم میدونی چقدر براش کار تایپی کردم چقدر وقت گذاشتم و چقدر با درد دست اون رو تونستم برات بگیرم. مثلا من نباید کار تایپی کنم. وگرنه دست از کار میافته ولی برات کردم . وای روزی که گفتی طلسم رو باز کردی . تمام فکر میکردم یعنی چی ./ تا دوربین زدی و دیدم انگشتر دستت نیست و گفتی انداختی بیرون. 

میدونی دیگه همون انگشتر نامزدی رو من هم انداختم بیرون ؟ دلم نمی امد اما کردم . و جاش یک انگشترعقیق دستم کردم. 

 

دیگه چی تا بقیه اش رو بگم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد