مثل اینکه اینترنت هم قطع شد؟ اره ؟ چون به وبلاگت سر نزدی. ای میل رو جواب ندادی. بله عزیزم دنیا اینطوری است. همیشه تو این فکر بودم چطور این یکی رو قطع نکردند.

اینطوری شاید راحت تر همدیگر رو فراموش کنیم. چیزی که دوست داشتی . مگه نه ؟

یادت است روز اخر می خندیدی و میگفتی برای اخرین بار کفشم رو بنده

برای اخرین بار جوراب بده

برای اخرین بار لباس بده

برای اخرین بار بزار بغل کنم

که با زور بود . اصلا دلت نمیخواست حتی من رو ببینی موقع خداحافظی . یادت است؟

ای دل قافل به کجا رسیدی

دلم میگیره . میدونی تو هر کاری میخوای بکنی اول بهانه می یاری. میدونم این بار هم بهانه است.

باشه . میدونی که میتونم نه زنگ بزنم و نه تماس بگیرم. دلم میگیره غصه می خورم . ولی می تونم.


اگر حرفی بزنم که بگم تقصیر خودت بود که زندگی را خراب کردی. میگی خفه شو. خوب میدونی با صداقت نیامدی و کار نکردی. صداقت نداشتی.

خدا من رو ببخشه . خیلی دلم گرفته خیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد