نمیدونم چرا ادمها انقدر پررو هستند؟ از دوست داشتن است ؟ یا توقع زیادی؟ عشق که نه اصلا باور ندارم.

حال که می پرسی تازه بدهکار هم میشی. نامردی تا این حد ندیده بودم که هر وقت سرش گرم باشه برای من میگه مریضم و دوست دارم تنها باشم و این چرت و پرت ها


مردی که نزدیک شصت سالش میشه چقدر می تونه توقع داشته باشه؟هیچ . گاهی فکر میکنم ای دنیا این چه رسمی بود که پیش پای من گذاشتی؟ نامردی به کسی نکردم ولی دیدم .

بد هم دیدم . جایی که توقع داری بهت رسیدگی بشه توقع داشته میشن که تو باید می رسیدی. تو بدبختی و فلاکت می افتند میگن تو باید میکردی. اخه یک زن تو این جامعه ایران چقدر میتونه خودش رو کنترل کنه و اگر زمین بخوره دیگه به سختی بلند میشه .

نامردی دیدم و نامردی نکردم . ولی از این به بد میکنم .

اعتماد کردم و اعتمادی ندیدم و دروغ شنیدم و هزاران بازی روزگار ازت دیدم . که همش فیلم بود. همش بازیگری بود. نکردم ولی دیگه من هم برات بازی میکنم .

شایددیر شده باشه . ولی تا دلت بخواد ازار می دم و زجرت میدم . همون طور که تو میخوای من رو زجر بدی.

این چند روز عزاداری بخشیده بودم بخدا قسم به حسین قسم بخشیده بودم .ولی باز قلبم رو به درد اوردی. تو ادم نیستی .

تو خودخواه هستی و تا اخر عمرت تنها میمونی . خدا بهت رحم کنه همین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد