دلم گرفته خیلی هم گرفت. این روزها که روزهای عزاداری امام حسین است. بدتر از همیشه دلم گرفت. کسی بیرون نبود جز برای مد یا برای گرفتن غذای نذری. همه امام حسین را فراموش کردن.


چاره ایی نیست جز ساختن. عزیزی که برات می میرد وقتی تنهات می زاره وقتی بدترین توهین ها رو میکنه و از کسانی دفاع میکنه که همیشه مسخره می کرد چه انتظاری می شه داشت تا برسه به این مردم؟

بارها توهین شنیدم و دم نزدم گفتم درست میشه. نشد و بدتر هم شد. بله کسی که روش حساب مردونگی میکردی و ادم حساب میکردی. نامرد در بیارد. وقتی میگی پولی که دادم نخواستم راحتم بزار. می بینی چه راحت میزاره کنار. همه کارها با ادعا بازی بود. همه کارت بازی بود.

یادم میاد که چک هایی که ازت داشتم با چه بازی ازم گرفتی؟

یادم میاد برای کاری که می خواستی کنی چه بازی و ادعا بازی در می اوردی ؟ یادم نمی ره

من می بخشم فکر میکنی خدا هم می بخشه؟

این روزها باید کارت عالی باشه . چون دیگه ازت جدا شدم. بعد از یکسال و نیم چیزی درخواست کردم گفتی سه سال پیش گرفتم.

مردونگی نیست . شرف نیست . وجدان نیست. تو این دنیای وحشی قرضی برای من بیاری که باید باز دست به زانو بزنم و بگم یاعلی

میگی تو چی ؟ تو چی داشتی. حتی با پول من تفریح کردی و من رو مسخره

ازت میگذرم ولی خدا هم میگذره ؟

نظرات 1 + ارسال نظر

عالی بود
به منم سر بزنید و نظر بذارین حتماْ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد