چقدر خوب است که دلتنگی و ناراحتی رو کنار گذاشت. البته اگر از قیافه و ظاهر نشه حدس زد. از امروز تصمیم گرفتم دیگه در موردگذشته ایی که برام اتفاق افتاد فکر نکنم. البته اگر بتونم که میتونم. خیلی سخت است. لوی سعی میکنم که لحظات خوب رو به یاد بیارم. خوب هر کس اشتباهاتی تو زندگی داره. شاید خود من هم زیادمقصر بودم. این چند شب فکر میکنم هم دلش سوخته برام هم دلتنگ شده. بهتراست. چون از وابستگی زیاد کمی خودم رو راحت کردم. حرفم رو میزنم .اوایل اصلا نمیخواستم حرفی بزنم که ناراحت بشه یا به زندگی ام لطمه زده باشم. ولی نمی شه . باید روراست بود و حرف دل رو زد. خیلی بهتراست. یا ناراحت میشه و خودش رو وفق میده و یا رد میکنه. میدونی زندگی دو نفره سخت است مخصوصا تو غربت ولی باید حرف دل رو زد. و از هیچ نترسید حتی از به هم خوردن این زندگی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد