نمیدونم چی بگم .هنوزبدونی تودلش باشی ولی دیگه نخواد که باهاش باشی. جالب است. روزگار است دیگه. دلیل نداره هر دو نفر که همدیگر رودوست داشته باشن بتونند باهم زندگی کنند؟؟ درست میگم یانه ؟؟  

ولی مسخره است. روزگار مسخره ایی شده . از هر چیزی خسته شدم . فقط میخوام یک کاری برای خودم درست کنم که همه زندگی ام رو پر کنه و وقت فکر کردن به چیزهای دیگه نداشته باشم. مخصوصا این چند سال اخیر رو اصلا فکر نکنم . 

مخصوصا این روزها فکرم شده فقط کار و کار کردن. که بتونم خودم روسراپا نگه دارم . هر کس رو می بینم نامردی دیده حالا به هر طریقی باشه. شاید نتونم بگم نامردی . بگم نادرستی یا چیز دیگه .خدا به همه ما رحم کنه. اون دنیا چی میخواهیم جواب بدیم .  

مثال معتادی شده که میگه معتاد شدم چون ذغال‌اش خوب بود. زندگی ها مسخره شده 

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست خوبم سلام..
وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم اگه سری به وبلاگ منم بزنی تا در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.
پس منتظرتم...
به امید دیدار[گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد