امشب هم نیامدم باهات حرف بزنم.اگر طاقت بیارم خوب است. تو هم اومدی معلوم است. ولی هیچ پیامی نزاشتی و بدون تا تلفن نکنی یا ای میل نزنی اصلا دیگه باهات کاری ندارم .

میگی محبت؟ محبت به پول نیست به کادو نیست. به رخ کشیدن نیست. محبت درست نکردی. محبت به دیگران کردی.

میگی خیانت؟ خیانت از نظر تو یعنی چی؟ یادت هست یکروز گفتی جرا زنها شوهرشون رو برای خودشون فقط میخوان؟ از مرد که چیزی کم نمی شه اگر با کس دیگه باشه؟

کم میشه. محبت اش کم میشه . سرش گرم کس دیگه میشه و هزاران ایراد دیگه

شاید بگید خوب حتما تو خوب نبودی. شاید چون فراموش کرده بودم خودم هم ادم هستم . خودم هم باید ادم باشم .

میدونید هزاران ضد و نقیض شنیدم . از اون و از دیگری . نمیدونم کدوم راست است و کدوم ناراست. می دونم و دیدم که اون خیلی چیزها رو درست نگفته و متاسفانه فقط سرم روگرم کرده. میدونید خیلی حرفهاش رو یادم میاد که چرا م این همه زود باور بود. همیشه میگفتم خوب دوستم داره . ولی نمی دونستم دوست داشتن فقط کافی نیست. و فقط با این حرف که دوستت دارم نمیشه زندگی کرد. متاسفانه  خودم هم باور میکردم .

اره دوستم داشت . ولی اون اوایل بود. این اواخر نه شاید چشم نداشت حتی من رو ببینه . نمیدونم سپردم دست خدا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر 9 آذر 1387 ساعت 00:35 http://doayam.blogsky.com


هر مانع، فرصتی است....

دری است که خدا میگشاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد