ازدواج اینترنتی

میخواستم در مورد ازدواج اینترنتی بنویسم. ازدواجی که خیلی ها شاید به آن با دیده امیدوارنه نگه کنند. 

 ازدواجی که فقط توش دروغ است و با جمله های دوستت دارم شروع میشه .  

ازدواجی که بیشتر مردها یا پسرها  به اون مثل یک بازی نگاه میکنند.  

ازدواجی که از طرف دخترها و خانم ها جدی گرفته میشه. 

 

ولی باز باید یادآوری کنم که این ازدواج ها شاید خارج از ایران و بین دو غیرایرانی باشه شاید درست باشه چون اونها فکر میکنم رو رواست تر باشند.  

ولی در بین دو ایران متاسفانه به بازی گرفته میشه . مخصوصا اگر یک طرف خارج از ایران زندگی کرده باشه . بخصوص در مورد مردها یا پسرها.  

  

شاید بگید که ازدواج قسمت است. ولی چشم و گوش باز کردن اول ازدواج بهتر است تا باور به طرف مقابل.  

ازدواجی که باعث شد اعتماد از بین بره . وقتی از یک طرف میبینی که طرف مقابل تمام مدت فقط به عنوان دوستت دارم خرت کرده ولی برای خودش تفریح کرده و یا اینکه کارش از اول خوب نبوده ولی گفته از وقتی با تو آشنا شدم .............مسخره تر از بقیه چیزها میشه . 

شاید هم تقصیر خود زن بوده باید اعتماد نمیکرد و به قول قدیمی‌ها ملاحظه جیب مرد رو نمیکرد.  

متاسفانه ازدواجی که با دروغ درست شد به بازی گرفته شد و اخرش چی شد؟  

جدایی که امیدوارم که فقط تنفر توش پیدا نشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد